torsdag 22 maj 2014

Liten, på besök på Gårdsbacken


Idag hade vi besök av en liten Aussietös på Gårdsbacken. Lime tyckte det var omåttligt spännande att få besök av en sådan liten fyrtassad varelse...


Här under husse sitter jag säkert... :))

En nio veckors gammal Aussietik, söt som socker och kaxig som få, charmade oss alla. Svårt att säga dock om Lime kanske blev lite glad när hennes husse och matte tog henne med sig hem igen. För oss hade hon gärna fått stanna kvar... ;))


Coofie har lagt beslag på Limes leksak och tänker minsann behålla den...

Lilla sockersöta valpen... <3

Efter bus kommer sömn...

Man blir onekligen lite valpsugen igen när man träffar på såna här små pälsbollar...


gardsbacken@telia.com



3 kommentarer:

  1. Åh jag blir så sugen, när jag ser en valp, det är så gott att se . Jag blev också avis på bilden med hägg. Här har syrenen nästan blommat ut nu, tråkigt men så är det ju.
    Kram från Skåne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gitte, du måste få din valp... Den kommer att ha det bäst... <3

      Det är synd att både häggen och syrenen blommar så kort tid. Jag tycker så mycket om att vistas ute och så kommer en vindpust bärande på doften av hägg, då stannar jag upp och njuter av den underbara doften, Jag skulle vilja spara den doften... på burk kanske? Syren doftar också ljuvligt!

      Kramar från Gårdsbacken till Skåne

      Radera
  2. Little snuggle puppy! Such a bold little guy, too.

    Hugs! K.

    SvaraRadera