onsdag 9 juli 2014

Vilka dagar!!!


Vi har varit på roadtrip!!!

Vi har besökt två av våra Gårdsbacken Nord hundar, nämligen Lad och Oban!!! Vi levererade får till Lad en dag och spenderade nästa dag med Oban och hans trevliga husse och matte.

Jag tänker återkomma med många fler bilder, men eftersom solen steker utomhus så kan man bara INTE sitta inne vid datorn... helt omöjligt... :))

Jag lägger ut en liten bildserie av Lime och en av Lads kompisar, stallkatten... Khaleesi <3
Det var Lime första riktiga nära möte med en katt.


-Åh, vad söööt, den skulle vara mysig att hälsa på!!!

-Jasså, du får vara på bordet du... Det får INTE jag!

-Men på stolen borde jag också kunna få vara???

-Jag har för mig att jag fick lära mig på valpskolan att ni har vassa klor,
stämmer det?


--Vill du leka med mig???

Lime och söta Khaleesi <3

 
Ha en strålande dag i solen ni med!!!



gardsbacken@telia.com








5 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder - kommunikation mellan raser! Ska bli spännande att se hur de reagerar på vår liga här... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ´Jo, Kattis... jag har förmodligen raderat ditt senaste mejl med dina telefonnummer, kan du sms mobilnumret till mig...

      Kram!

      Radera
  2. Hey Gårdsbacken :-) I do not know if you know/realize how much good mood and fun you generate with your communications and pictures on your blog.....it is always a pleasure to check your latest stories and I feel always good afterwards. thank you!!!! Have a great time. Kram from Luxembourg :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi!

      That is so sweet of you <3

      Tack så mycket!

      Kram till Luxembourg!

      Radera
  3. What a beautiful kitten (and what a tasty snack I'm afraid Gimmie was thinking...). Lime's gaze is mesmerizing...I'm glad I'm not a sheep!

    Hugs! K.

    SvaraRadera